سوگند خانم سوگند خانم ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

سوگند عزیز بابایی

روز مادر

1391/2/22 17:00
نویسنده : قادر القدیر
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  فردا روز مادر من از  طرف سوگند به مادر مهربانش  و مادر بزرگ هایش این روز را تبریک

عرض می کنم امید وارم که همیشه سلامت باشند .

 البته همیشه روز مادر است زیرا پیامبر اسلام : فرمودند بهشت زیر پای مادران است

و یا یکی از بزرگان فرمودند:  از دامن زن مرد به معراج می رود.

یادم از داستان بایزید بسطامی امد که از او پرسیدند که چگونه به این مقام عرفانی رسیدی فرمود شبی خفته بودم مادرم صدا زد  مرا و فرمود که برایم اب بیاور من در ان شب سرد  رفتم و اب اوردم دیدم مادر خوابیده است دلم نیامد او را بیدار  کنم در منار او ایستادم تا دو باره بیدار شود در نزدیکی صبح بیدار شد

دید من کاسه اب را بر دست دارم او در ان لحظه که مرا دید برایم دعا کرد . من علت رسیدن به این مقام عرفانی را در این می بینم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)